Klachten
Net zoals u vinden we dat klachten opgelost moeten worden. Onze klantenservice luistert naar uw klacht en streeft ernaar zo snel mogelijk met een oplossing te komen. Wij streven naar een 100% klanttevredenheid!
Een klacht kan u aan ons melden volgens het onderstaande stappenplan:
Stap 1:
Meld uw klacht per e-mail aan onze afdeling Service & Garantie via [email protected].
Ontevreden met de oplossing die wij u aanbieden? Ga dan naar stap 2.
Stap 2:
Stuur uw klacht aan onze afdeling Service & Garantie via [email protected]. Richt uw klacht dit keer echter aan 'Hoofd Klantenservice'
(let op: u dient uw klacht eerst gemeld te hebben zoals uitgelegd bij stap 1)
Hebben wij u bij stap 2 nog steeds geen passende oplossing geboden?
Leg dan uw klacht voor aan de geschillencommissie Thuiswinkel (of via www.sgc.nl). Eventueel kunt u ook uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het 'Europees ODR Platform'.
Wanneer ontvangt u van ons een reactie?
We zullen binnen een termijn van 1-7 dagen inhoudelijk reageren op uw klacht. U ontvangt automatisch een ontvangstbevestiging per e-mail na het indienen van een klacht.